miercuri, 20 august 2008

Inca o zi

Inca o zi....e deja a 9 a,dar ce mai conteaza...oricum nimeni nu-si mai aminteste....chiar si mie mi se pare ca a trecut o vesnicie,dar totul mi-a ramas intiparit in minte de parca ar fi fost ieri.Azi.....nimic deosebit...toata ziua am lenevit in patul meu care mi se parea neincapator.. sa cuprinda toata lenea si melancolia pe care le detineam...am incercat sa adorm,sa treaca timpul mai repede,dar degeaba.Mii si mii de ganduri si amintiri imi invadau mintea,pana si cele mai banale si lipsite de importanta chestii imi veneau atunci in minte,numai sa nu adorm.Soarele patrundea in camera mea printre jaluzele si simteam o atmosfera care ma sufoca...si asa s-a scurs timpul...o ora...si inca o ora...si inca una.Seara a trebuit sa merg la spital pentru controlul oftalmologic "mult asteptat"....rezultat favorabil...inca trei saptamani de picaturi si gata.....e spre vindecare mica conjunctivita care m-a chinuit zile intregi.Se pare ca asta a fost singura veste care m-a bucurat zilele astea.Dupa asta a urmat o partida de shopping cu mama....destul de interesant,mi-am mai schimbat putin starea de spirit innoindu-ma cu cate ceva.....apoi acasa.....si povestea se repeta.....o zi ca oricare alta.....urmeaza maine...

Niciun comentariu: