marți, 19 august 2008

Vara pe sfarsite....

Am stat mult sa ma gandesc daca ar fi bine sa-mi exprim gandurile si ceea ce simt intr-o fereastra ca asta,insa se pare ca in zilele caniculare si monotone de vara,cum ar fi cea de astazi.....cand tot din jur iti e strain,sau poate din contra, ai impresia ca facand zilnic aceleasi lucruri,incepi sa le cunosti atat de bine incat parca nu vrei sa mai vezi sau sa auzi nimic.....am facut alegerea perfecta.Pentru mine a fost o vara foarte agitata,cu mult stres si nervi intinsi la maxim.....banuiesc ca toti cei care au trecut prin febra examenului anul asta ma aproba,si au simtit asta pe pielea lor....insa toate astea au trecut,majoritatea suntem admisi la faculatile unde ne-am dorit si parca nici nu ne mai amintim de vremurile cand stateam si invatam pana la 3 dimineata pregatindu-ne pentru o simulare la romana,sau o teza sau.....pentru examenul in sine...toate astea s-au uitat si acum totul ni se pare banal.Dupa febra examenului a urmat admiterea.....a trecut si asta cu bine.Dupa ce m-am vazut scapata de toate grijile astea care m-au acaparat intru totul...urma o vacanta de mult asteptata si locul potrivit, unde putea fi decat marea....asa ca ne-am planuit totul din timp,bagaje facute si pe 1 august la 3.40 eram deja in trenul ce ducea spre mare.O aglomeratie infernala,toata lumea entuziasmata,toti parca mergeam pe drumul ce urma sa duca la distractie,libertate si tot ce include o vacanta petrecuta la mare la sfarsit de a 12a.Asa a si fost....am ajuns la mare.....prima intalnire cu plaja a fost atat de emotionanta....nu-mi venea sa cred ca in sfarsit clipa mult asteptata a venit.....de mult o visam.Stateam intinsa pe plaja si simteam cum parca soarele ma mangaia si stropi de apa ma loveau in fata scapandu-ma de canicula de care am fugit din oras.Priveam oamenii si parca toti aveau aceleasi dorinte,vise si asteptari:relaxare,distractie si sa uite de grijile cotidiene.Vacanta a durat o saptamana si am avut prilejul sa cunosc persoane deosebite care ....m-au facut oarecum sa vad viata din alta perspectiva,sa devin mai realista si sa visez doar cand e cazul pt a-mi fi mai usor sa depasesc amarul vietii.Persoane din toate colturile tarii...pe care privindu-le parca le cunosteam de o viata,m-au facut sa uit de tot si sa nu ma simt o clipa singura.Daca anul trecut ne chinuiam sa ne trezim la 5 sa vedem rasaritul....anul asta a fost foarte usor pentru ca de fapt,ora de culcare nu prea era....si parca nici n-am simtit oboseala...tot timpul agitatie,pofta de viata,distractie.Din toata multimea de oameni cunoscuta....anul asta a fost ceva mai special,am cunoscut o persoana deosebita de la care pot spune ca am invatat multe lucruri si care mi-a aratat viata intr-un alt mod, pentru asta ii multumesc...Dupa mare a urmat o saptamana la fel de agitata acasa....lipsa alor mei m-a facut sa dorm 5-6 ore pe noapte,asta conteaza mai putin,insa a fost o saptamana speciala pentru mine,cel putin primele zile cand ieseam in oras si vedeam lucruri noi,locuri necunoscute si parca nu-mi venea sa cred ca am revenit din nou in acelasi oras monoton,lipsit de viata......mort.Toata lumea de aici parea satula de munca,obosita,tracasata......fara pofta de viata......exact opusul a ceea ce vazusem si traisem la mare.Si cum poti sa iti mentii apetitul de viata cand vezi lumea in jurul tau in stadiul asta,cand nu ai decat un singur loc mai distractiv de a iesi cu gasca la un suc,cand stai in casa si simti cum timpul trece din ce in ce mai greu........e cea mai plictisitoare perioada a anului,cand parca nimic nu ma mai motiveaza sa fac ceva.Dar ma gandesc ca peste o luna jumate totul se va schimba(in bine poate),voi cunoaste persoane si locuri noi si starea asta care m-a cuprins de vreo saptamana incoace se va spulbera........si totul se va schimba poate......timpul va decide...

Un comentariu:

Grym_Reaper spunea...

lasa ca in curand vine sesiunea...vezi tu atunci invatat pana la 3-4 dimineata... :P