joi, 11 septembrie 2008

Vama Veche-Cantec Prost





Zidurile stiu ca ne-am iubit,
Usile trantite ne-au privit,
Toate sambetele astea in care ma prefac ca ma distrez...
Adormeam ca pruncii pe covor,
Nu stiam c-avem si dormitor,
Un sarut dura pe-atunci cat discurile cu Pink Floyd,
Ne-am iubit atat de mult incat am declansat razboi.

As vrea sa-ti scriu ceva frumos
Dar e un cantec fara rost
Pentru noi filmul s-a terminat...
As vrea sa-ti spun adio dar
Pana si asta e-n zadar,
Nu intelegi ca-i genericul...


Filmul nostru l-as vedea din nou,
Din pacate nu-i pe video
Aveai tu o scena in care ma-njurai si eu radeam
Imi spunea-i ca daca nu ma potolesc m-arunci pe geam.


As vrea sa-ti scriu ceva frumos
Dar e un cantec fara rost
Pentru noi filmul s-a terminat
As vrea sa-ti spun adio dar
Pana si asta e-n zadar
Nu intelegi ca-i genericul final ?


Nimeni nu m-a strans in brate ieri
Cred c-am adunat vreo 300 de 'ieri'
Casa asta mica a devenit un frigider
Un fir lung de par dac-as mai gasi,
Rujul tau maro sau fardul de zi
M-as mai incalzi...
M-as mai incalzi...

Recunoaste ca-i un cantec prost
Recunoaste ca si noi am fost...
Doua inimi vor rula acelasi film la nesfarsit
Lumea asta pare plina doar de prosti ce s-au iubit...

Niciun comentariu: